miercuri, 12 aprilie 2017

Geneza fericirii

Ai renăscut ca un phoenix din cenușa celor mai nobili indivizi
Direct din Eros, Nefertum și Ahura Mazda 
Ai recreat Soarele înconjurul căruia gravitez
Sunt planeta ce orbitează în jurul tău neîncetat

Marți 21 februarie sau cum îmi place să-i spun
Data în care m-am născut
O zi însorită de iarnă cu aceiași câini vagabonzi
Și cu degetele înghețate în buzunar așteptându-te

Te-am văzut și am murit și am reînviat și am murit din nou
Am alergat terifiată de ceva ce nu mă urmărea în direcția potrivită
Mi-am ascultat inima poc-poc poc-poc
N-am înțeles ce-a vrut să zică și te-am sărutat

Ți-ai trecut degetul prin buclă iar eu mi-am trecut sufletul prin tine

25 de grade e furtună afară planeta se cutremură
Ploaia cade ușor ușor ușor
Ușor abundent 
(Avem o viață întreagă să fim fericiți)

Am luat înțeleapta decizie că trebuie să vii să te văd
Nu ca să știu cine ești tu
Ci ca să-mi amintesc cine sunt eu

Număr secundele până când te revăd în fiecare zi
3 369 600




Atât.



melodia zilei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu