marți, 10 decembrie 2013

Am alcool în sânge,suflet și creier.

   Și alcoolul îmi ardea încet, în mod treptat, gâtul. Și cu fiecare arsură, simțeam cum fiecare părticică din mine simțea o așa-zisă durere fizică, care îmi dădea de înțeles că sunt aici, că respir, că trăiesc. Și poate că aveam nevoie de acea durere.

   Am alcool în sânge, în suflet și în creier. La figurat, bineînțeles. Am idei amestecate cu alcool, sentimente amestecate cu alcool și momente amestecate cu alcool. Viața este un amestec complex, ingredientele principale fiind cele de mai sus.

Și iubirea este la fel ca alcoolul. Îți intră în vene, preia controlul asupra trupului și minții tale. Și de aici, ea dă comenzile, iar uneori este atât de puternică încât îți poate schimba radical viața, deși aparent pare ceva banal.Nu,nu te poți juca cu iubirea. Este un joc mult prea riscant, un joc la care mult prea mulți pierd, un joc care se joacă în doi: cel care domină și cel dominat. Din anumite motive neștiute de mine, cel  care domină este Iubirea. 




melodia zilei :)

Un comentariu: