sâmbătă, 21 decembrie 2013

Mă numesc Cristiana și m-am îndrăgostit.

Ce este iubirea?
Nu știu, sunt în căutarea ei. Sau poate am găsit-o. Sau poate asta cred.

Ce-i drept, sunt îndrăgostită. În cel mai aprig mod posibil, cel mai dureros ; un mod care probabil îmi va lăsa mii de cicatrici pe propria-mi piele, și totuși pe care nu le-aș regreta. Îmi ia foc inima, și acest foc se menține: e o arsură constantă, care mi se prelinge pe buze, și care are gust de iubire amestecată cu lacrimi și vise.

Vise că poate de data asta nu va fi la fel, că poate dragostea chiar există și nu e o ficțiune. O fi. Hah, râd când spun asta. Râd ca să nu plâng. Nu știu ce să cred, sunt confuză și pierdută în propriile-mi gânduri, care dansează în cerc, ca după să se separe și să se ascundă în cele mai prăfuite colțișoare ale minții mele.
Sper la mult prea multe lucruri, lucruri care nu sunt menite să-mi aparțină. Așa mi s-a zis. Că n-o să fiu destul de puternică încât să câștig, pentru prima oară, jocul Iubirii. În ciuda acestui fapt, am intrat în joc, și încerc cu disperare să le arăt tuturor că poate au greșit.


    Mă numesc Cristiana și m-am îndrăgostit.
Atât.


melodia zilei :)
”In the future,hopefully
We'll be together,you and me. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu