luni, 19 august 2013

Summertime (sadness)

De curând m-a apucat o melancolie în cel mai nasol hal posibil. Și partea și mai nasoală e că nu știu cum să scap de ea.

În primul rând, vreau să îi anunț pe toți cei care zic că vara scapi de probleme și că viața e frumoasă că nu e așa. E fix opusul. De fapt e doar cazul meu, dar câteodată exagerez. Mult.

-În fine, cum ziceam, pentru mine vara asta a fost una dintre cele mai nașpa. De ce? Nu știu. Tot ce știu e că mai e o săptămână până mă întorc în Franța. Și aveam un ”to-do-list” pe care mi-l plănuisem. Și ghici ce, nu am făcut nimic din el. Poate pentru că nimic din ce s-a întâmplat nu mă așteptam să se întâmple și nimic din ce mă așteptam să se întâmple nu s-a întâmplat. Parțial e vina mea, și sunt conștientă de asta. Altă chestie nașpa. Urăsc să fie vina mea și să fiu conștientă de asta. Pentru că atunci când greșesc cu ceva, nu mă pot gândi decât la asta. Nu mai râd, nu mai vorbesc de nimic altceva. Doar de asta. Și încep să intru în depresii aiurea pentru niște clișee, și știu că nu ar trebui. Și iarăși, o fac. Da' nu știu, nu e vina mea că mă atașez repede de unele persoane (mai toate) și că atunci când mă cert cu ele sunt cea mai deprimată tipă ever. Not my fault. Serios.

-Și cum ziceam înainte, doar pentru că e vară nu înseamnă că e totu' roz. Vă zic din proprie experiență. Ori am eu o atracție, ceva, la lucrurile rele, ori nu știu. Cert e că să ți se întâmple anumite lucruri pe timp de vară e mult mai neplăcut decât să se întâmple în timpul școlii. De ce?
 ▶Dacă ești în timpul școlii, nu te axezi doar pe asta. Mai înveți, mai pregătești un examen, ceva. În fine, îți zboară gândul și la altceva înafară de veșnica problemă care te roade.
▶Vara,nu ai la ce să te gândești. La ce să te gândești? De exemplu, te cerți cu mai mulți prieteni. Nu ai la ce să te gândești altceva din simplul fapt că dacă n-ai prieteni, n-ai cu cine să ieși. Și e nasol. Pentru că te axezi doar pe problema aia. Și unii au problema aia cu overthink-ul, și da, și eu fac parte. And when you overthink,it kinda sucks because you see the shit even worse than it already is. Vă zic eu, și nu vă mint.

-La punctul ăsta nu știu ce vreau de fapt să zic. Life sucks anyway.

-Mi-am amintit de melodia zilei. De fapt, nu am uitat de ea.click aici ca să vedeți ce melodii de suferință mai ascult eu.
”nu pot să m-obișnuiesc fără tine,
și nici nu vreau să-nvăț.
nu pot să te-nlocuiesc cu oricine (...)”

Nu știu mă, îmi plac mult versurile astea trei.

Atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu